Bonusový systém pro registrované zákazníky
Zaregistrujte se zdarma a získejte slevu 8 % na každý nákup bez podmínek. Nakupujte pravidelně a získejte slevu až 12 % na všechny produkty!
Zákaznická skupina | Výše slevy z vaší objednávky | Výše dosaženého obratu za posledních 180 dnů | Příklad: neregistrovaný zákazník zaplatí za objednávku 1.000 Kč | Registrovaný zákazník ušetří |
---|---|---|---|---|
všichni registrovaní zákazníci | 8 % | bez minimálního obratu, ihned na první objednávku a napořád! | 920 Kč | 80 Kč |
VIP1 | 10 % | 2 999 Kč | 900 Kč | 100 Kč |
VIP2 | 12 % | 4 999 Kč | 880 Kč | 120 Kč |
Všichni registrovaní zákazníci získávají automaticky registrací slevu pro své nákupy ve výši 8 % a napořád! Bez nutnosti dodržování jakékoliv výše obratu na svém zákaznickém účtu. Stačí se registrovat
Registrací zákazník získá možnost nakoupit s 8% slevou na vše již u svého prvního nákupu. Při pravidelných nákupech pak získává možnost slevy 10 % nebo 12 % na vše!
Pravidla pro poskytování slev na základě registrace a zákaznických skupin
Slevy jsou platné pouze pro registrované zákazníky. Do zákaznického obratu se započítávají pouze uhrazené a převzaté objednávky učiněné pod registrovaným účtem.Výše obratu se počítá z uhrazených a převzatých objednávek za posledních 180 kalendářních dnů. Aktuální obrat a Vaši zákaznickou skupinu zjistíte po registraci v osobním profilu.
Použití dalších slevových kuponů, promo slevových kuponů a jejich kombinace
Použití dalších slevových kupónů pro registrované zákazníky je povoleno! V případě uplatnění akčního slevového kuponu nebo promo slevového kuponu v celkové výši přesahující výši slevy u zákaznické skupiny, platí vždy sleva vyšší. Výše celkové slevy není limitována. Slevy u zákaznických skupin se nevztahují na cenu dopravy.
Přeřazení do vyšší slevové skupiny
Pokud obrat na zákaznickém účtu za posledních 180 kalendářních dnů přesáhne limit pro přeřazení do vyšší slevové hladiny, zákazník je přeřazen po převzetí a zaplacení aktuální objednávky do vyšší zákaznické skupiny automaticky.
Pokud obrat na zákaznickém účtu za posledních 180 kalendářních dnů klesne pod limit aktuální zákaznické skupiny, zákazník je přeřazen do nižší zákaznické skupiny automaticky.