Úvod / Reklamace

Reklamace

Jak postupovat když...

1) Zboží bylo poškozeno přepravcem

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a následně nás informujte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.

Kvůli co nejrychlejšímu a nejjednoduššímu reklamačnímu řízení, prosím, pořiďte fotografie dokumentující poškozené zboží.

2) Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednávce

Pokud se stane, že jsme udělali chybu, uděláme všechno pro to, abychom Vám ji vynahradili. V případě, že v obsahu zásilky něco chybí či přebývá, ihned nás prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailu info@balicekzdravi.cz 

Popište nám podrobnosti a nezapomeňte uvést číslo objednávky. Rádi celou situaci co nejrychleji vyřešíme.

3) Zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit

Dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku máte jako spotřebitel právo na vrácení zboží bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. My Vám však umožňujeme možnost vrácení nepoužitého zboží i po této lhůtě, a to až do 30 dnů. Oznamte nám prosím tuto skutečnost na e-mail info@balicekzdravi.cz a následně postupujte takto:

  • Zboží prosím uveďte do původního stavu, aby nedošlo ke snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
  • Zboží prosím pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo během přepravy.
  • Zboží prosím nezasílejte na dobírku, takto vrácené zboží nepřebíráme.
  • Zašlete prosím, nebo po předchozí domluvě přineste osobně, spolu s formulářem Odstoupení od kupní smlouvy dle zákona na naši doručovací adresu

               INFOOD a.s.
               Hodonínská 1287, 696 11 Mutěnice

  • Částku odpovídající hodnotě zboží Vám zašleme do 10 dní od doručení zboží na Vámi uvedený bankovní účet.

Vztahuje se pouze na nepoužité zboží v originálním obalu.

4) Zboží si přejete vyměnit

V případě, že Vám zboží nevyhovuje, chcete jinou příchuť, či máte odlišný problém, obraťte se na nás prostřednictvím e-mailu info@balicekzdravi.cz a uveďte prosím požadavky Vaší výměny.
Zboží pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo během přepravy a zašlete zpět na naši doručovací adresu

               INFOOD a.s.
               Hodonínská 1287, 696 11 Mutěnice

Na základě naší domluvy Vám následně zašleme zboží nové. Hradíte ovšem náklady na dopravu vybraného přepravce. Můžete si však po předchozí domluvě přijít zboží vyměnit osobně.

5) Zboží je nutné reklamovat

Reklamace může být uplatněna pouze v záruční době. U potravin se záruční dobou myslí minimální datum spotřeby, lhůta pro spotřební zboží je pak 24 měsíců, není-li uvedeno jinak podmínkami výrobce.

Jaký je postup?

  • Kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu info@balicekzdravi.cz. Uveďte všechny důležité údaje, jako jsou číslo objednávky, kontaktní údaje a detaily reklamace s pořízenou fotografií zboží.
  • V co nejkratší možné době Vás budeme kontaktovat. O uplatnění reklamace rozhoduje prodávající, neposílejte tedy prosím zboží na naši adresu dříve, než se dohodneme na postupu. Náklady spojené s dopravou jsou hrazeny pouze v případě oprávněné reklamace.
  • Záruka se nevztahuje na vady způsobené nedodržením návodu k používání, porušením zásad užívání a na poškození zboží.
  • Po domluvě s naším reklamačním oddělením přiložte ke zboží vyplněný Reklamační list a kopii faktury a zašlete na naši doručovací adresu

               INFOOD a.s.
               Hodonínská 1287, 696 11 Mutěnice

  • Zákonná lhůta pro reklamaci činí 30 dní. My se však budeme snažit vše vyřídit v co nejkratší možné době.